티스토리 뷰



연속 재생 하시려면 마우스 오른쪽 클릭후 연속재생을 누르시면 한 곡만 반복재생 됩니다.





Let the bough break,

let it come down crashing

나뭇가지가 부러져

땅에 떨어지게 내버려 두세요.

 

 

Let the sun fade out to a dark sky

흐린 하늘속으로

태양이 사라지게 내버려 두세요.

 

 

I can't say I'd even notice it was absent

태양이 없어져도 나는

알아차리지 못할거에요.

 

 

Cause I could live by the light in your eyes

당신의 두 눈에서 나오는

빛을 보며 살테니까요.

 

 

I'll unfold before you

Would have strung together

The very first words

Of a life long love letter

당신보다 내가 먼저

일생의 연애편지의 첫 말을

먼저 말할게요.

 

 

Tell the world that we finally got it

all right

우리가 사귄다고 세상에 알리세요.

 

 

I choose

you

내가 당신을 선택했어요.

 

 

I will become yours

and you will become mine

나는 당신의,

당신은 내 사람이에요.

 

 

I choose

you

I choose

You

Yeah ~

나는 당신을 선택했어요.

 

 

There was a time

when I would have believed them

당신은 이루어질 수 없다고.

 

 

If they told me you

could not come true

Just love's illusion

사랑은 환상일뿐이라고

말하던 사람들을

믿던 때가 있었어요.

 

 

But then you found me

and eveything changed

And I believe in something again

그런데 당신이 날 만났고

모든것이 변했어요.

무언가를 다시 믿게 됐어요.

 

 

My whole heart

Will be yours forever

This is a beautiful start

To a life long love letter

내 온 마음은 평생 당신의 것이에요.

일생의 연애편지의

아름다운 시작이에요.

 

 

Tell the would that we finally got it

All right

우리가 사귄다고

세상에 알리세요.

 

 

I choose

you

나는 당신을 선택했어요.

 

 

I will become yours

and you will become mine

나는 당신의,

당신은 내 사람이에요.

 

 

I choose

you

I choose

you

나는 당신을 선택했어요.

 

 

We are not perfect

We'll learn from our mistakes

And as long as it takes

I will prove my love to you

우린 완벽하지 않지만

실수를 통해 배울거에요.

오래 걸려도

내 사랑을 당신에게 증명할거에요.

 

 

I am not scared of the elements

I am under-prepared,

난 두렵지 않아요

준비가 덜 됐지만.

 

 

but I am willing

And even better

I get to be the other half of you

기꺼이

더할나위 없이 좋게

당신의 반쪽이 될래요.

 

 

Tell the would that we finally got it

all right

우리가 사귄다고

세상에 알리세요.

 

 

I choose

you

yeah

난 당신을 선택했어요.

 

 

I will become yours

and you will become mine

나는 당신의,

당신은 내 사람이에요.

 

 

I choose

you

I choose

you

나는 당신을 선택했어요.

 

 

I choose

you

나는 당신을 선택했어요.

 

 

댓글
글 보관함
공지사항
최근에 올라온 글